KONTAKT OS

Ofte stillede spørgsmål

Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med betalingen?

Hvis du oplever problemer med betalingen, bedes du kontakte os via vores kontaktformular eller vores kundeservicemail her: [email protected].

Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre efter at den er blevet placeret?

Kontakt venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt for at ændre eller annullere ordren. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.

Hvad er leveringstiden for ordrer hos FootFolk?

Normalt er vores leveringstid 2-5 hverdage i hele Danmark, men den kan være længere, hvis det angives i produktbeskrivelsen.

Hvordan returnerer jeg en vare, og hvad er vores returpolitik?

Du kan returnere dine varer ved at skrive til vores support på [email protected]. Her skal du blot oplyse dit ordrenummer, og så vil du modtage en returlabel. Vær opmærksom på, at der kan være leveringsomkostninger.

Læs mere om retur her

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse eller sporingsinformation?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter at have lagt en ordre, skal du kontakte vores support på [email protected] så hurtigt som muligt og anmode om en ny.

Kan jeg ændre leveringsadressen efter, at ordren er blevet sendt?

Hvis du har lagt en ordre, men ønsker at ændre leveringsadressen, skal du kontakte os så hurtigt som muligt for at få adressen ændret. Hvis din ordre allerede er blevet sendt, kan der være ekstra leveringstid og omkostninger forbundet med ændringen af adressen.
Kontakt support her: [email protected]

Hvordan kontakter jeg FootFolk's kundeservice for yderligere hjælp?

Du kan kontakte vores kundeservice ved at bruge kontaktformularen på hjemmesiden eller sende en e-mail til [email protected]. Vi svarer så hurtigt som muligt.