Levering, Returnering og Ombytning

Levering, Returnering og Ombytning 

Vi, hos FootFolk, bestræber os på at levere dine nye sko, så hurtigt og problemfrit som muligt.

Her kan du læse mere, om vores leveringsproces og retningslinjer for returnering og ombytning.

Levering

Vi prioriterer daglige forsendelser for at sikre, at dine sko når frem til dig, så hurtigt som muligt.

Forsendelse:

Vi sender alle ordrer med GLS til din nærmeste pakkeshop eller direkte til din privatadresse.

Ansvar under transport:

Efter overdragelse til fragtfirmaet påtager FootFolk sig ikke længere ansvaret for pakken og dens levering. Ved forsinkelser eller tab under transport, kontakt os venligst på [email protected]. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Fuld returret på alle vare som er købt hos os:

Du har 14 dages fuld returret, når du køber sko hos os.

Procedure for returnering:

  1. Skriv til os på [email protected]
  2. Print den tilsendte returlabel
  3. Pak varerne forsvarligt.
  4. Påsæt den tilsendte returlabel på pakken.
  5. Aflever pakken i din nærmeste GLS pakkeshop.

Gratis returnering ved ombytning:

Vi dækker returfragt (39 kr.) ved ombytning. For at få dækket returfragt skal du:

  1. Lægge en ny ordre på den vare, du ønsker at bytte til.
  2. Sende en mail til [email protected] med de to ordrenumre, du ønsker at bytte.

Vær opmærksom på:

  • Fragtomkostninger på den nye ordre er ikke gratis.
  • Gratis returnering ved ombytning gælder kun i Danmark.
  • For fuld refusion skal produkter returneres i original emballage med eventuelle mærkater.
  • Produkter kan returneres, selvom de er blevet prøvet på, så længe de er i samme stand som ved modtagelsen.
  • Pak varerne forsvarligt og genbrug eventuelt den modtagne emballage.

Returneringsadresse:

FootFolk ApS – Karen Jeppesgade 12 8300

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende levering, returnering eller ombytning, er du velkommen til at kontakte os på [email protected]..

Vi står klar til at hjælpe dig med enhver forespørgsel.